samtidigt på x2000

Jag sitter på min favoritplats. Nr 34. Snett framför mig sitter en kvinna med ett genomtänkt yttre. Så jag sitter och fånglor på henne en stund. Funderar på att säga nåt trevligt. Fast jag känner att jag borde ha suttit på plats 31. Det hade varit bättre läge då.

Efter en stund hamnar hon i diskussion med tågvärden. Eftersom jag är en nyfiken stalker tar jag av mina hörlurar för att smyglyssna.

Då visar det sig att kvinnan i fråga åksjuk och är nära att kräkas.

Jag tar på mina hörlurar igen och håller mig på plats 34.

0 Responses to “samtidigt på x2000”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv