avd retro: 1977

Det är ett unikt ögonblick som har fångats. Min far har tagit kommando över grillningen. Förmodligen den enda gången han var inblandad i aktiviteten matlagning under hela min uppväxt. Men han ser ut som hel karl. Med polisonger allt. Det var nog så på 70-talet. Man grillade korv och hade polisonger.

Ett bra årtionde.

I bakgrunden väntar vi tålmodigt. Jag, mina syskon och en syssling. Eller nästkusin som det heter i Skåne. Det syns att jag inte var särskilt förtjust i att gå till frisören. Men korv gillade jag.

1 Response to “avd retro: 1977”


  1. 1 Space-tjejen onsdag 12 januari, 2011 kl. 14:53

    Härlig bild! Du är lik din pappa – lite så där Andrew Fletcher liksom.


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv