agree

Jag försöker ladda hem en ny app från AppStore och får ett meddelande om att jag måste godkänna lite nya vilkor.

För en gång skull bestämmer jag mig för att inte bare klicka på Agree utan faktiskt läsa igenom vad det står. Jag läser och scrollar. Läser och scrollar vidare. De gör det inte lätt för en direkt.

Till slut kommer jag till slutet på sidan och möts av beskedet. Det återstår 60 sidor att läsa.

Ett stort jävla skämt är vad det är.

Precis som de vill så accepterar jag utan att orka läsa mer. Jag antar att jag nu har accepterat att djävulen äger min själ. Att min kropp används i forskningssyfte och att varenda tanke jag åstadkommer framöver kommer att publiceras på nån skamfull interetsajt.

0 Responses to “agree”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv