startar nedräkning

Jag sitter på kontoret och har bara en massa besvärliga presentationer framför mig i almanackan. Då känns det bra att det faktiskt bara är sådär tio veckor och en jävla massa möten kvar till jag ska pallra mig upp på det här berget.

6000 meter. På vägen ska jag klappa elefanter.

2 Responses to “startar nedräkning”


  1. 1 Malin lördag 5 mars, 2011 kl. 22:45

    Oj – vad coolt!! Och vid din ålder;-)

  2. 2 samtidigt söndag 6 mars, 2011 kl. 09:11

    Jepp. Såna här äventyr är inget för ungdomar.


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv