hundfjället afterhours

Giterristen i coverbandet har en schoolgirl-gone-bad-look och river av Metallica-solon.  Basisten har jättestora tatueringar och ser ut som en karaktär i Kvinnofängelset. Jag är lite rädd för henne.

Mitt kvinnliga sällskap sitter på bardisken och äter popcorn. När ljudet blir för högt håller hon för öronen. Hon är 5 år. Bakom mig står en mamma och blandar välling.

Det är after-ski i sälen. Ganska gemytligt. Mycket familjeinriktat.

Förutom killgänget då. Killgänget i 20-årsåldern står längst fram och sjunger högst. De dricker Jägermeister och har tokiga t-shirts. Killen i gult har en tröja med texten ”Sex-instructor. First lesson free”. Inte på det ironiska sättet, utan på fullaste allvar.

Jag tycker de är lite gulliga.

Basisten i coverbandet har jättestora tatueringar och ser ut som en karaktär i Kvinnofängelset. Jag är lite rädd för henne.  Giterristen har en schoolgirl-gone-bad-look och river av Metallica-solon. Jag är lite kär i henne.    Bakom mig står en mamma och blandar välling.
0 Responses to “hundfjället afterhours”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

senaste kommentarer

arkiv