giveaways [edit]

I morse lämnade jag in bilen på Ryds Glas för att byta vindruta. Sist jag gjorde det fick jag ett par vita tubsockar med deras logga på i present när jag hämtade den.

Nu sitter jag sjukt förväntansfull och hoppas på något liknande den här gången.

[Edit: Nä… inte ett skit fick jag. Två månaders extra garanti. Vad fan är det jämfört med vita tubsockar?]

2 Responses to “giveaways [edit]”


  1. 1 Mr epo måndag 21 mars, 2011 kl. 23:39

    Vill du ha lite handsprit som tröst (givetvis med ett tryck av mycket välkänt läkemedel)?

  2. 2 samtidigt tisdag 22 mars, 2011 kl. 16:39

    GE. MIG. NU.


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv