jag är inte på guldäggsgalan

Jag sitter på hotell och förbereder morgondagens presentation. Jag inser att alla som ska närvara i morgon är på Guldäggsgalan. Ambitionsnivån sjunker något. Hur pigga är folk på ett heldags strategimöte när de har varit på bubbelkalas kvällen innan? Egentligen?

Nu sitter jag och hoppas på att de vinner. Så de firar rejält. Då kan jag skita i de där sista tänkta über-smarta slajdsen.

0 Responses to “jag är inte på guldäggsgalan”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv