watch out drugies

Häromveckan satt jag i Lilla baren på Malmen. I godan ro. Fast det var svårt att undvika att notera att det drösslade av uniformerade poliser utanför hotellet. Jag misstänkte att de inte var på på jakt efter mig så jag kände inte att jag behövde bry mig.

Dagen efter läste jag att det handlade om knarkrazzia.

I torsdags bodde jag så i andra änden av Götgatan. På Clarion. Det var ett jäkla hallå med en filminspelning som pågick halva natten.  Det såg ut att vara en dyr inspelning. Uppenbarligen de nya Hamiltonfilmerna.

Det anmärkningsvärda är dock det här: Persbrandt och ny knarkrazzia.

Nästa gång jag är i Sthlm ska jag varna knarkarna på hotellet att det förmodligen är bäst att de ligger lågt.

1 Response to “watch out drugies”


  1. 1 Mr epo måndag 18 april, 2011 kl. 09:56

    Kan även spä på skvallret med att hela filmteamet (ca 50 pers + utrustning) väntade förgäves på samme skådis under fredagen…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv