andra mål närmar sig

I vanlig ordning tillbringar jag för närvarande mina dagar med min dator och försöker vara trevlig mot kunder, ta mig själv på allvar och verka seriös.

Om bara ett bara veckor kommer jag istället att sitta med Ernest Hemingway på Kilimanjaros sluttningar och klia mig i skägget. Utan dator.

Det lär väl inte ens finnas wifi i tältet.

0 Responses to “andra mål närmar sig”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

senaste kommentarer

arkiv