afrika – glitter och glamour

Sitter och försöker klura ut vad som är lämpligt att packa med sig för att kuska runt i Kenya och Tanzania en månad. I vanlig ordning blir en enkel packning. Jag lär bo i tält nästan två veckor. Därutöver gissar jag att det inte heller blir så flott. Jag gillar det enkla.

Kostymen lämnas alltså hemma. Men ändå, när jag hittar ett förlag på packlista på nätet och kommer till följande punkt, så börjar jag inse vilken nivå bekvämligheten ligger på.

”Pee Bottle, to avoid leaving tent at night (highly recommended)”

0 Responses to “afrika – glitter och glamour”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv