plikttroget

Jag har röstat i omvalet i Västra Götalandsregionen. Jag skäms över att erkänna:

-Jag vet inte exakt vilka frågor i detta val jag själv kan komma att beröras av.
-Jag har egentligen ingen aning om var något parti står i dessa frågor.
-Jag minns faktiskt inte exakt vilket parti jag röstade på i det ordinarie valet.

Men jag röstar plikttroget för att jag kan. Och för att människor som gillar SD kommer att göra det.

För övrigt undrar jag vem det var som fuckade upp det ordinarie valet? Varför har ingen berättat det? Borde inte denna människa visas upp på ett torg och skämmas?

0 Responses to “plikttroget”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv