transferering

Jag förde just över 11 000 spänn till en bank i Tanzania. Det ska bli oerhört spännande att se om det fungerar. Det är Philemon som ska ha pengarna. Philemon är kanske min bästa vän i Tanzania och han ska hjälpa mig med en del grejer framöver.

Jag litar på Philemon. En kille som inleder alla sina mail med ”Receive warmest greeting from…” skulle väl aldrig lura nån. Och varför tvivla? Jag menar jag hittade ju ändå honom på internet…

2 Responses to “transferering”


  1. 1 Mr epo onsdag 11 maj, 2011 kl. 21:42

    Säker på att du inte skall till Nigeria och kvittera ut ett arv?
    Ha en riktigt bra resa om vi inte hörs innan!

  2. 2 Ingela Jönsson fredag 13 maj, 2011 kl. 12:39

    Det kommer att gå hur bra som helst ska du se! Det blir nog ett äventyr att tala om. Trevlig resa! Ingela


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv