status

Jag har svår träningsvärk i låren. Mina benhinnor skriker åt mig. Ett straff för att ha småjoggat mig igenom knappa sju kilometer.

Eller… det är nog en sanning med viss modifikation. Det är snarare resultatet av en knäskada och en semester.

Tre månader utan nån styrsel på träningen. Tre kilo tyngre än normalt har jag också lyckats bli.

Så nu ska det brukas lite allvar. I augusti stundar Midnattsloppet och i oktober Amsterdam Marathon.

3 Responses to “status”


  1. 1 Mr epo tisdag 21 juni, 2011 kl. 15:54

    Va fasen, var inte Afrikaresan höghöjdsträning maskerad som semester?

  2. 2 Malin tisdag 21 juni, 2011 kl. 22:06

    Magsjuka – brukar inte det orsaka viktminskning?

  3. 3 samtidigt tisdag 21 juni, 2011 kl. 22:38

    Höghöjdsträningen hade mycket riktig inslag av magsjuka och viktminskning. Annars hade jag nog haft ett par kg till med mig hem…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv