skadeanmälan

-Länsförsäkringar, Sara.

-Hej jag har varit i Afrika en sväng och det hände lite grejer så jag vill göra en skadeanmälan det är ett läkarbesök på ett sjukhus och lite mediciner på det och sen fick jag avbryta en topptur på ett berg och det är ju liksom en paketresa så det kanske jag kan få ersättning för även om arrangörens försäkring täckte evakueringen och sen var det några rånare som tog min kamera och kontanter med förresten och sen körde vi runt och tog ut massor av pengar fast det kanske banken tar jag vet inte än för jag har inte fått besked än får man förresten ersättning för kontanter jag har massor med intyg vet du vad min självrisk är?

-Ehhh… ehhh… Vi får nog ta det här från början. Var hade du varit sa du…?

0 Responses to “skadeanmälan”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv