hej alla pensionärer

Jag vill bara meddela att jag sköter mina rosbuskar oerhört väl i år.

5 Responses to “hej alla pensionärer”


  1. 1 Herr Söder torsdag 30 juni, 2011 kl. 09:43

    -Hmm bara för du kissar på dom varje kväll är jag inte säker på att det räknas som rosvård. Fast resultatet blev ju bra 🙂

  2. 2 Malin torsdag 30 juni, 2011 kl. 12:04

    Imponerande! Hur vården går till är ju mindre viktigt…

  3. 3 Fröken C torsdag 30 juni, 2011 kl. 12:35

    Det måste ha varit den ömma omvårdnaden de fick under din Afrika-resa 😉

  4. 4 samtidigt torsdag 30 juni, 2011 kl. 13:18

    Av detta kan man alltså utläsa att Herr Söders koloni förmodligen mår mycket bättre efter midsommarfesten och att Fröken C tydligen kissade i mina rabatter under min semester.

  5. 5 Carina torsdag 30 juni, 2011 kl. 23:30

    … du skulle bara veta…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv