igen

Jag har förvisso haft en hel del semester på bortaplan. Men jag tycker nog att jag gjort mig förtjänt av lite till. På hemmaplan. För det är ju lite det ändå, det där landskapet längst ner i landet.

Next stop Kivik.

3 Responses to “igen”


  1. 1 Mr epo tisdag 12 juli, 2011 kl. 16:22

    Båstad då? Kan du inte fixa en autograf av Ian Hammar isf?

  2. 2 samtidigt tisdag 12 juli, 2011 kl. 22:54

    Tyvärr inte. Men jag kommer att hålla utkik efter hans brillianta bilreportage. Stor journalistik!

  3. 3 Jessica onsdag 13 juli, 2011 kl. 16:17

    På väg! Ses snart!


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv