hjälp! min trädgårdskonst skrämmer skiten ur mig!

5 Responses to “hjälp! min trädgårdskonst skrämmer skiten ur mig!”


  1. 1 Herr Söder tisdag 9 augusti, 2011 kl. 10:58

    Du behöver börja jobba igen…

  2. 2 samtidigt tisdag 9 augusti, 2011 kl. 12:10

    Men jag har ju jobbat nästan hela tiden… Jag borde kanske skaffa mig ett liv…

  3. 3 Spacetjejen tisdag 9 augusti, 2011 kl. 18:33

    Ja fy han va ju döläskig!

  4. 4 Kattis tisdag 9 augusti, 2011 kl. 21:04

    usch, vilken läskig grej..nu får man ju mardrömmar 😉

  5. 5 samtidigt onsdag 10 augusti, 2011 kl. 11:53

    Ni fattar. Jag låser altandörren med dubbla lås numera!


Kommentera

samtidigt twittrar

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

senaste kommentarer

arkiv