flyg i mur

Jag vet inte exakt hur bra Skyways är på att flyga flygplan. De kanske är jättebra. Dock är jag ganska säker på att de inte är så bra på Photoshop. Jag är även ganska säker på att de inte är så bra på copy-texter eller reklamidéer heller.

”Vi kommer närmare” alltså. Vilken finurlig reklam! Exakt vad man ska komma närmare är oklart, men enligt bilden är det Visby Ringmur. Vem till inte komma nära den liksom?

Exakt hur briefen såg ut när bilden skulle fixas är oklart, men förmodligen var det nåt i stil med ”ta en snygg bild på ett av våra plan och visa att det kan flyga jävligt nära Ringmuren”.

Sen gick uppdraget till chefens 13-årige son, för ”han är bra på datorer och sånt”.

Och resultatet? Så bra att vi har det på förstasidan på vår webbsajt! Nu jävlar ska väl folk köpa biljetter så det står härliga till!?

Ja, Skyways… jag vet inte riktigt. Jag blir mest jävligt rädd när jag ser den där bilden. Och rejält sugen på att ta båten till Visby.

0 Responses to “flyg i mur”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv