ingen dramatik

Ok. En avrapportering av kräftskiva med brf då.

Förvånansvärt odramatiskt. Nånstans satt man ju ändå och hoppades på någon form av Svenska Hjärtan-dramatik. Den uteblev tyvärr.

Men det var ganska trevligt ändå. Fri bar är ju ett koncept som funkar. Och det är bra att bo i en förening som kan prioritera vad vi lägger pengar på.

Diskussionerna var de vanliga, dvs köks- och badrumsrenoveringar. Och ventilation. Föreningens vanligaste fråga är ”Har ni bytt köksfläkt?”

Och jag följde min plan med att smyga hem utan att säga till nån. Jag gled även förbi momentet att bli Facebookvänner. Jag är fan en mästare på att vara osocial på ett trevligt sätt.

 

 

2 Responses to “ingen dramatik”


  1. 1 Malin måndag 19 september, 2011 kl. 09:17

    och du berättade inte för någon om din blogg förmodar jag 😉

  2. 2 samtidigt måndag 19 september, 2011 kl. 16:17

    Kanske missade just den detaljen. Även på nätet för jag ju en halvanonym stillsam tillvaro…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv