på förekommen anledning

Hej, alla ni som klistrar in sånt här i er status på Facebook!
VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ ER?!

Jag behöver en kram!!
Ja just nu …
Ge mig en kram genom att klicka på ”Gilla”, sedan kopiera och klistra in på Din egen status.
Jag tror att jag redan nu vet vem som kommer att krama mig och vem som inte kommer att göra det! ♥ ♥
Glöm inte kopiera och lägga denna på Din status så jag kan krama dig tillbaka ♥

2 Responses to “på förekommen anledning”


  1. 1 Spacetjejen torsdag 13 oktober, 2011 kl. 15:14

    Tycker det verkar jättekäckt jag. Slippa kramas IRL så här i influensatider 😉

  2. 2 Magic onsdag 19 oktober, 2011 kl. 12:41

    Helt friskt är det inte.


Kommentera

samtidigt twittrar

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

senaste kommentarer

arkiv