topphändelser

Topphändelser i mitt liv just nu. Allt enligt Facebook:

-En människa jag knappt känner lyssnar på en dassig låt på Spotify.
-En avlägsen bekants man monterar en bokhylla.
-En säljare jag känner är INTE på en angiven resaturang.
-Parallellklasskompis från högstadiet ger godis åt barn.

I mina svagare stunder kan jag känna att mitt liv är tomt och innehållslöst. Som om att man går och väntar på att något som verkligen betyder något ska hända. Nåt som vänder upp och ner på världen. En topphändelse.

Tänk så blind man kan vara. De händer ju hela tiden. De viktiga sakerna. Topphändelserna.

Tack Facebook, för att ni påpekar för mig vilka saker som är innehållsrika och viktiga. Nu känns mitt liv mycket bättre.

Verkligen. Tack som fan.

0 Responses to “topphändelser”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv