sociala medier 0,5

Jodå kids. Vi höll faktiskt på med det här på 80-talet. Fast jag kan inte minnas att man stämde träff med några tjejer i Kungsan. Det gick mer ut på att ringa konstiga nummer och skrika HALLÅ! och lyssna på andra människor som skrek HALLÅ! På sin höjd kunde konversationen sträcka sig till VAD HETER DU!?

Med andra ord en perfekt umgängesform.

3 Responses to “sociala medier 0,5”


  1. 1 Anonym fredag 18 november, 2011 kl. 22:02

    Det bästa var ju att man kunde ringa gratis från telefonkioskerna, om man slog numret tillräckligt snabbt. Fast ibland råkade det bli 90000 istället…

  2. 2 betraktelser fredag 18 november, 2011 kl. 22:03

    haha, glömde mitt namn, fast det är ju mitt nya jag:-)

  3. 3 samtidigt lördag 19 november, 2011 kl. 10:21

    Om jag kom ut som falsklarmare skulle jag nog förblivit anonym…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv