avd retro: 1978

Mitt digitaliseringsprojekt fortsätter. Vi har nått fram till 1978.

Jag går i första klass. Jag är intresserad av min cykel, katter, traktorer och av att klättra i saker. Jag brukar hänga däruppe i dörrposten. Det känns högt och släktingar låtsas vara imponerade. Jag har riktigt tuffa brallor och saknar framtänder eftersom min syster med hjälp av ett cykelstyre slog ut dem något år tidigare.

Idag har jag svårt att bestämma mig för om den blommiga kökstapeten eller vardagsrummets orangebruna vävtapet är läckrast.

4 Responses to “avd retro: 1978”


  1. 1 Mr epo torsdag 24 november, 2011 kl. 09:56

    Cykel, traktorer och katter…
    Det är inte mycket som har förändrats sen dess.

  2. 2 samtidigt torsdag 24 november, 2011 kl. 14:27

    Till råga på allt är jag på väg att ta en klätterkurs. Förändringarna i mitt liv duggar inte så tätt.

  3. 3 Miss Pling måndag 28 november, 2011 kl. 18:11

    Jag tycker du ska gå över till den frisyren igen! Den klär dig och signalerar en avspänd attityd…

  4. 4 samtidigt onsdag 30 november, 2011 kl. 21:59

    Det var en väldigt bra frisyr jag var nöjd med. Själva stylingen gick ut på att i det längsta vägra följa med far min till Salong Sandberg bredvid Texaco-tappen vid sjukhuset…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv