jul

Det är väl dags då. Att fira julen.

Eftersom kalendern 2012 inte direkt bjuder på några extravaganser i ledighet, blir det en ganska snabb historia. I eftermiddag beger jag mig till Skåne och lär återvända hemåt framåt annandagen eller så. Aktiviteterna är de traditionella. Lillejulaftonsöl med Sjömannen, julafton med familj, juldag med annan lös släkt. Finito.

Och det enda jag verkligen önskar mig av den här julen är att min syster inte ska sätta på Lars Vegas Trios julskiva på julafton.

Hur som helst, god jul!

Over and out.

3 Responses to “jul”


  1. 1 Anonym lördag 24 december, 2011 kl. 11:59

    du har ju lovat ta med den där bosanova skivan så musiken lär väl lösa sig.

  2. 2 Kattis måndag 26 december, 2011 kl. 09:22

    hoppas att julhelgen har varit bra och vad är det för fel på Lars Vegas Trio, det är ju mina kompisar från Östersund och en av dom är min kära kusin 🙂 hi,hi

    God Jul & God fortsättning 🙂

    Kramisar

  3. 3 samtidigt måndag 26 december, 2011 kl. 17:47

    Säg inget till din kusin, men jag har hört att många människor helt enkelt slutat fira jul på grund av deras julskiva. Det är helt enkelt inte värt det…

    Och god fortsättning på dig med! 🙂


Kommentera

samtidigt twittrar

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

senaste kommentarer

arkiv