järnstyrka

Japp. Jag är alltså då ägare till två kettlebells. Två klumpar som ska trolla med min fysik, stärka mina ben och därmed göra underverk med mina marathontider. Samtidigt ska jag bli jävligt beach 2012.

Lite som Lance Armstrong tänker jag mig.

Nu är bara problemet,  förutom att jag har parkettgolv och en takhöjd på 2.42, att jag inte kan sluta skratta när jag tittar på det här instruktionsgubbarna…

1 Response to “järnstyrka”


  1. 1 betraktelser torsdag 29 december, 2011 kl. 12:22

    vilka bra julklappar! Jag tränade mkt m kettelbells en period, grymt effektivt. Men de där gubbarna alltså…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv