det är med Facebook då…

Jag ska ta tag lite i det där. Det har ju blivit så jävla invecklat med åren. Det är väl därför min Facebook-aktivitet det senaste året begränsat sig till att dölja så mycket som möjligt för så många som möjligt.

Jag tänkte att jag skulle lätta lite på det. Så nu har jag skapat sex listor där jag ska sortera in alla mina s k  vänner och därefter bestämma vilka som får se vad.

Sen kanske jag till och med ska uppdatera min status nån gång.

Återstår bara själva sorteringen. Toppgruppen heter ”Närmsta” och bottengruppen heter ”Slask”.

Om ni är noga med att använda mycket hjärtan i era statusuppdateringar och använder ordet mys mycket, så är ni garanterade en plats i bottengruppen.

Grattis!

4 Responses to “det är med Facebook då…”


  1. 1 Anonym tisdag 20 mars, 2012 kl. 16:01

    Har du någon segmentering för de som inte är med i Facebook? Eller är alla kastlösa…

  2. 2 Spacetjejen tisdag 20 mars, 2012 kl. 21:21

    Shit då ligger jag illa till 😉 Har du nåt wild card att dela ut månne??

  3. 3 samtidigt tisdag 20 mars, 2012 kl. 21:43

    Icke FB-människor antecknar jag men en gammal tuschpenna på en lapp. Fungerar utmärkt. Inte så mycket att störa sig på där…

    Och du, Space, är än så länge förärad en ganska fin grupp. Men det är på håret. En enda särskrivning och du kommer att rasa i divisionerna!


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv