mot wien

Nämen då bär det väl av till Wien då. Bakelsernas stad. Eller var det Mozarts. Eller jag vet inte riktigt. Det är 20 år sedan jag var där och då låg fokus mest på att hitta vin i tetrapack och göra oturistiga saker.

Några större mängder vin lär det väl inte bli den här gången, eftersom övriga sällskapet ska springa marathon. Å andra sidan behöver jag inte äta en massa äckliga kolhydratpreparat heller.

Men en och annan öl kan det nog bli. Och jag ska ställa mig halvvägs på banan och skrika ”Kom igen, nu är det inte långt kvar!”, så att alla hatar mig. I mitt sällskap har jag Oljemannens 79-¨åriga pappa.

Skönt att nån håller ställningarna.

0 Responses to “mot wien”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv