leker kontor

Det är ganska stendött på kontoret vid den här tiden på året. Inte mig emot. Jag gillar ändå inte att få mail. Eller att folk ringer till mig. Eller att ha möten.

Så det här funkar ju utmärkt. Tre hela dagar tänker jag jobba innan jag tar ledigt igen. Rensar mail. Skickar lite rapporter. Tänker inte förta mig.

Men semestrandet hittills har varit tillfredsställande. Seglingen förflöt fint med riktigt bra segling åtminstone emellanåt. Man fick en gammeldansk till frukost och öl klockan två. Och jag slog mig nästan inte alls.

Sen har jag ju lekt barnfamilj i några dagar på Lidingö också. Jag är ganska bra på det också.

Lite bilder finns här.

 

0 Responses to “leker kontor”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

senaste kommentarer

arkiv