all time high

Sådär ja! Fyra månaders fotskada, en månads semester med en sträng diet på alkoholhaltiga drycker, pizza och pommes frites.

Jag ställer mig lite försiktigt på vågen och siffrorna bläddrar fram ett nytt personbästa.

Jag har alltså byggt på mig fem kilo utöver min normala vikt. Sju kilo över min marathonvikt. Det är inte utan att man är lite stolt.

Konstaterar att det kanske är dags att kolla om foten är redo för träning och kanske skruva lite på matintaget.

5 Responses to “all time high”


  1. 1 Mr Epo tisdag 24 juli, 2012 kl. 11:51

    Klok strategi att gradvis öka belastningen på foten genom denna viktökning. Rehabträning i all ära, denna metod är beprövad;-)

  2. 2 samtidigt onsdag 25 juli, 2012 kl. 09:24

    Du är väl i det närmaste en mästare i grenen. Hur som helst, cykeln ska rastas. Katterna i Tollered kanske får ett besök i nästa vecka.

  3. 4 betraktelser onsdag 1 augusti, 2012 kl. 10:26

    slår tyvärr samma rekord här i Sthlm… försökte springa häromdagen, men den här skitskadan hämmar fortfarande. Får sjukt ont vid inre fotknölen så lite vila till…

  4. 5 samtidigt torsdag 2 augusti, 2012 kl. 08:46

    Ajaj… Själv lyckas jag ju springa (nåja… jogga) fem km och ska trappa upp försiktigt. Nu är det på gång!


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv