dags igen

Idag är det dags igen. Kräftskiva i bostadsrättsföreningen. Jag ska umgås med mina grannar.

Det är ju inte direkt nån självklarhet för en gammal introvert stofil som jag.

Men nånstans hoppas man ju på nåot slags drama i Svenska Hjärtan-nivå. Ni vet, när det kör gräsklippare inomhus och ligger med varandras fruar. Av tidigare erfarenhet kan känns chansen inte jättestor, men nån dåre kan ju ha tillkommit.

Taktiken är densamma som tidigare år. Jag går in, är ohyggligt social ett par timmar och sen smiter jag hem när ingen märker.

Sen kan jag ägna ytterligare 12 månader med att vara asocial..

0 Responses to “dags igen”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

senaste kommentarer

arkiv